למה ואיפה נראה את ״הצהרת הבעלות״ של הפייסבוק?
לפי ברטי תומסון, הדוברת של פייסבוק, החברה מתכננת למתג מחדש את אינסטגרם ופייסבוק על מנת שידעו שהאפליקציות בבעלותתה, במטרה להבהיר אילו מוצרים ושירותים הנם חלק מפייסבוק. תומסון הוסיפה כי באפליקציות יצוין "WhatsApp from Facebook"/"Instagram from Facebook".
יתר על כן, תומסון ציינה כי המהלך כרגע יתחיל ולאט לאט יותר ויותר משתמשים ייחשפו למיתוג מחדש. כרגע, דווח כי המיתוג מחדש יופיע בתיאור האפליקציות בחנויות ובמסך התחברות המשתמשים. נראה כי עובדים בפייסבוק המומים בעצמם מהמהלך, לפי דיווחים.
פייסבוק – רוצה להבהיר את הבעלות שלה על מוצריה ושירותיה
האם יש מניע נוסף מאחורי פעולותיה של פייסבוק?
למרות שפייסבוק רכשה את האפליקציות לפני שנים, לא כל המשתמשים יודעים על כך. ככל הנראה, המניע הנוס, של פייסבוק בשינוי הוא כנגד חקירות ועדת הסחר הפדרלית בענייני הפרות הפרטיות מצד פייסבוק.
על פי דיווחים, הועדה כעת חוקרת האם פייסבוק קנתה את אינסטגרם ופייסבוק במטרה לפגוע, באופן מכוון, בתחרות ולהפוך למונופול בתחום.
האם החברה תסתבך שוב בחקירה עם ועדת הסחר הפדרלית?