תוכן עניינים
המעקב החכם שיוצר מצב Activetrack
רחפן מתקדם ואיכותי הוא כזה שמציג גם מצבי טיסה מגוונים וחשובים. מאחר והיום אנו מדברים על מוצר טכנולוגי שיש לו ביקוש רב לביצוע של משימות לא פשוטות, הרי שחשוב להבין עד כמה רחפנים צריכים להציג יכולות גבוהות, תחכום רב, ומבנה מרשים. כך, גם מצבי טיסה הם כאלו שמדגישים את איכותו של רחפן מסוים ואת היכולות שלו להציג רציפות טיסה, שליטה מלאה, בטיחות, ואפילו סיוע למטיס לבצע את כל מה שהוא רוצה במהלך הטיסה.
כך אנו יכולים להכיר מספר מצבי טיסה מרתקים אותם מציע רחפן מעולה כמו פנטום 4. מצב ה- Activetrackלמשל, הוא כזה שמציג מעקב מתקדם אחר האובייקטים שנבחרים ע"י המפעיל. סימון של האובייקט התלת מימדי ע"י המטיס יביא לכך שהפנטום 4 יעקוב בצורה מדויקת אחר הסימון. את זאת הוא יעשה תוך הקפדה על זהירות ממכשולים ע"י עקיפתם. בנוסף, יכול המפעיל ליצור מעקב בתנועה של 360 מעלות סביב האובייקט שנבחר.
הביטחון שמציע מצב tapfly
רחפן מתקדם מאוד מציג מספר מצבי טיסה ולא רק מצב טיסה בודד. כך אנו רואים כיצד הפנטום 4 החדיש מציג עוד מצבי טיסה חשובים שמושכים את תשומת לבם של חובבי רחפנים רבים. זאת בין אם מדובר על חובבי צילום שרוצים להציג זוויות צילום מרתקות עם הרחפן שלהם, ובין אם מדובר אל אנשי מקצוע שעושים שימוש נרחב מאוד ברחפנים ומציגים דרישות מאתגרות מאוד בעת השימוש עם הרחפן שלהם.
אם נדבר על מצב ה- ,tapfly נראה כיצד המטיס מעביר את השליטה כביכול לרחפן שלו. כלומר, הפנטום 4 הוא רחפן משוכלל מאוד שיכול לטוס לבדו בצורה מאוד בטוחה תוך שהוא נמנע מהיתקלות במכשולים שקיימים בדרכו או באזור שבו הוא טס. יפה לראות כי ע"י הקשת אצבע בודדת אחת על האפליקציה, יכול המטיס להסתמך על חיישנים מתקדמים מאוד ולראות כיצד הרחפן שלו שומר על עצמו, אם נגדיר זאת כך.
החדשנות של מצב הספורט
הנה עוד מצב מעניין שמדגיש את החדשנות של פנטום 4 אל מול הדגמים הקודמים של החברה היצרנית ואל מול רחפנים אחרים שמשווקים היום בעולם. מצב ספורט מאפשר לרחפן לטוס בביטחון בזווית 45 מעלות, כשהוא מגיע למהירות מכובדת מאוד של 72 קמ"ש. אין ספק שכל מי שמחפש רחפן מיוחד מאוד, יכול לזהות את החשיבות ואת היעילות של מצב ספורט, ולהתמקד ביכולת שלו לסייע לו במהלך טיסה.
התעניינות אמיתית ורצינית לפני שבוחרים את הרחפן הטוב ביותר מבחינתו של כל אדם פרטי או בעל עסק מסוים, היא כזו שבמסגרתה צריך להתייחס גם למצבי הטיסה. זאת אם רוצים לזהות את השימוש המלא שלהם בכל טיסה, את היתרונות שלהם בכל מצב (ולעתים גם את השינויים שהם יוצרים במהלך הטיסה), ואת התרומה האמיתית שלהם לשיפור יכולת השימוש ולשיפור היעילות של רחפן כמו פנטום 4 בכל הטסה שלו.
נראה מגניב אבל יקר אם אתה לא עוסק בתחום