תוכן עניינים
שיפור מהירות אתר בהכרח מובילה לשיעורי המרה יותר טובים
כאשר חוויית הגולשים מיטבית, היא בהכרח מעודדת את הגולשים לכדי המרה בקלות. יתכן שקשה לכם ממש להאמין לדברים אלו, אך תנסו להבין אותנו על פי השאלה הבאה – האם הייתם נוקפים אצבע וקונים מוצר כזה או אחר מאתרי מסחר אלקטרוניים, במידה והפעולה הייתה כרוכה בהמתנה מורטת עצבים וסיזיפית בתור הארוך ובתשלום בקופות? סביר להניח שלאו. שיפור יחסי ההמרה בהחלט מתכתבים עם העיצוב ועם מהירות הביצועים של אתרים. כבעלי אתר, כדאי שתיקחו דוגמא מחברות מובילות, אשר שוקדות מעת לעת על שיפור מהירות אתר, על מנת לספק חוויה של קנייה יותר טובה בשביל קהל היעד שלהם.
שיפור מהירות אתר – כמה זה חשוב?
זה כבר הרבה זמן שכולם השכילו להבין כ מנוע החיפוש גוגל מושפע ממהירות האתרים. כאשר דואגים לשפר את המהירות של טעינת האתרים, למעשה מבצעים את אחת מפעולת ה- SEO, שנחשבות כהכי משמעותיות לקידום בגוגל. אם כן, שיפור מהירות אתר – כמה זה חשוב? ובכן, מאז היווסדה של גוגל היא דבקה באמירה כי היא נוטה לקדם אתרים על בסיס טיב החוויה של הגולשים באתר, כאשר מה שמניע אותה בא לידי ביטוי בתעדוף של אתרים שיותר ידידותיים למשתמש. אין כל ספק, כי אתרים שנטענים ושפועלים בקצב איטי מייאשים את המשתמשים, וסביר להניח שהם יצאו מהאתר לאלתר.
לסיכום
ניתן לומר בוודאות כי אתרים מהירים, אשר מושם בהם דגש על שיפור מהירות אתר, מספקים לגולשים חוויה כללית הרבה יותר אפקטיבית. כמו גם הם מייעלים את תהליכי הגלישה באתרים.